Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

John Deere zůstává mezi top značkami světa

V žebříčku John Deere uspěl

V žebříčku 100 nejcenějších značek na světě v roce 2014, který sestavuje společnost Interbrand, se John Deere umístil na 79 místě s hodnotou značky 5,124 miliardy dolarů. Což je nárůst 5% hodnoty oproti minulému roku. John Deere se v tomto žebříčku poprvé objevil v roce 2011 a to na 97 místě.

 

 

Důvody úspěchu

“Dlouhá historie společnosti John Deere spolu se schopností přizpůsobit se novým trendům při zachování základních hodnot je hlavní důvod růstu hodnoty samotné značky” říká Interbrand. “Vybavena silným smyslem pro čistá řešení, společnost John Deere je odhodlána pokračovat v dodávání produktů a služeb, které světu pomáhají se vyrovnat se stoupající poptávkou po jídle, palivu, bezpečí a infrastruktuře” dodává konzultantská firma.

Jak se hodnota značky měří?

Metodologie společnosti Interbrand je certifikována mezinárodní organizací International Organization for Standardization (ISO). Společnost říká, že hodnotu značek posuzuje podle jejich přínosu zákazníkům a také podle schopnosti zvýšit ekonomickou hodnotu firmy. K hodnocení značky jsou používány tyto indikátory: finanční výsledky produktů a služeb firmy, role, jakou značka hraje při ovlivňování zákaznického rozhodování a pozitivní vliv značky na cenotvorbu.

 

Celý přehled světových značek naleznete ZDE.