Vítejte na eTechagru. Dnes budou u Vás doma traktory.

Fiala-2.jpg

"Kdo mě zná, tak ví, že výstavy mě baví. Rád se potkávám se zákazníky, kamarády, kolegy z cizích firem, ale třeba i se studenty. Prostě s každým, kdo má o traktory zájem. S plným nasazením ukazuji novinky, pobíhám mezi stroji, mluvím nahlas a máchám při tom rukama. Nebráním se ani přesčasům. A jelikož  jsme o to všechno letos přišli, přinášíme Vám tento formát, který Vám, jak doufáme, udělá radost."
 

Pavel Fiala, Produktový manažer na traktory

 

Budu ŽIVĚ od 17:00 do 18:00.

Dnes zde budu vysílat živě v rámci našeho nového pořadu "To jsem z toho jelen" na téma traktory. Z oddělení FarmSight jsme si jako hosta pozval Jaroslava Pinkase, takže budeme připraveni zodpovědět i ty nejzáludnější traktorové otázky. Dotaz nám můžete napsat předem přes formulář pod videem, nebo se zeptat přímo během živého vysílání v komentářích Youtube přenosu. Odpovím pouze na relevantní dotazy a dotazy se jménem tazatele.
 

Zeptejte se mě

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

NovÁ ŘADA 6m
OČEKÁVEJTE VÍCE!

Fiala-2.jpg
"Řada 6M to bývala volba z rozumu, to se ale změnilo, hlavně modely s kompaktním rozvorem, ty mají opravdu šmrnc! "

délka čtení: 5min

r2g012219_tech_LSC-1.jpg

Těchto 10 nových modelů není pouze nástupcem předchozí řady 6M, ale aktuálně zahrnuje i traktory které se nabízely pod označením 6MC a 6RC. John Deere tradičně u této své nejprodávanější kategorie jde cestou dvou paralelních modelových řad, 6R jako zástupce maximální výbavy a 6M se střední výbavou. S nástupem této nové řady  6M se možnosti výbavy výrazně rozšiřují a proto například provedení traktorů 6R s boční konzolou ztrácí smysl. Za obdobné peníze můžete mít model 6M s ovládáním v nové loketní opěrce Compact CommandArm. Paleta zahrnuje 10 modelů na 4 rozvorech, to je obdobné jako u řady 6R, ale pro pořádek, kompaktní rozvor 2,4m je určen pouze pro modely 6M, oproti tomu největší 2,9m je pouze pro modely 6R. Nejsilnější model řady M je 6195M.


Na první pohled jiné
r2g012402_tech_LSC.pngNejvíc proměněné jsou 4 modely o výkonu od 90k do 120k s rozvorem 2,4 m. Dříve modely 6MC / 6RC. Tato řada kompaktních traktorů 6M se vyznačuje zcela novým řešením nízké kapoty, díky které je výborný výhled před stroj. Dále uvnitř kabiny oceníte štíhlejší sloupek volantu a nově řešené panoramatické střešní okno poskytující výhled při práci s čelním nakladačem nebo ve stísněných prostorách. U těchto modelů s kompaktním rozvorem je poloměr otáčení pouhých 4,35 m. Navzdory své subtilní konstrukci mají tyto traktory s celorámovou koncepcí maximální přípustnou celkovou hmotnost 10,45 tun, což v této třídě představuje bezkonkurenční užitečnou nosnost až 4,7 tun.


V kabině je všechno jinak
Co mají společné všechny tyto nové traktory řady 6M je moderně navržená kabina, která je výrazně světlejší, ale také velmi tichá se 70 dB (A). Na pravém bočním sloupku kabiny je informační displej, obdobně jako u traktorů řady 5R. Před volantem tedy není žádná přístrojová deska, ale volný prostor. Ovládání všech základních provozní funkcí je umístěno na nové, kompletně přepracované boční konzoli na pravé straně. Druhou novou možností pro modely vybavené převodovkou CommandQuad je varianta s loketní opěrkou Compact CommandArm. U obou provedení je možné si zvolit až čtyři elektricky ovládané vnější hydraulické okruhy. U provedení s boční konzolou existuje varianta i s mechanicky ovládanými okruhy. Tlačítka na volitelném elektrohydraulickém joysticku jsou plně nastavitelné, na tomto, i na mechanickém joysticku je nově tlačítko změny směru jízdy. Komfort řidiče dále zvyšuje mechanické odpružení kabiny a osvědčená přední odpružená náprava TLS (triple link suspension), zatímco 360° LED osvětlení je volitelně k dispozici pro dokonalé osvětlení při noční práci.KAB.jpg

 
6M-motor.jpgA co výkony?
Čtyři modely s kompaktním rozvorem jsou poháněny novým 4,5litrovým motorem John Deere PowerTech EWL, zatímco modely 6130M, 6140M a 6145M mají osvědčený a známý 4,5litrový motor John Deere PowerTech PSS. Největší 3 modely jsou poháněny šestiválcovými motory PVS o objemu 6,8 litru. Traktory 6090M až 6140M jsou také nově vybaveny inteligentním řízením výkonu (IPM), který navyšuje výkon o 20k při práci s PTO a v dopravě. Tak čtyřválcový model 6410M dosahuje působivého maximálního výkonu až 166k s IPM.

Vyberte si převodovku
Pro novou řadu 6M jsou aktuálně nabízeny tři různé převodovky. PowrQuad a AutoQuad jsou skupinové převodovky s čtyřstupňovým násobičem a mechanicky řazenými skupinami, zatímco CommandQuad Plus nabízí plně automatické řazení bez použití spojky. Díky funkci EcoShift je maximální rychlosti 40 km/hod. dosaženo při snížených otáčkách motoru 1 590/min. Funkce AutoClutch dovoluje, že obsluha může pohodlně zastavit a znovu se rozjet jednoduše, pomocí brzdového pedálu. Již nyní víme, že od zahájení produkce strojů MY21 přibude u 6 modelů 6090M až 6140M i 4 varianta převodovky a to bude AutoPowr.

Využijte technologický náskok
Nejnovější řešení AMS a FarmSight zahrnují telematiku JDLink, kterou lze dodat přímo z výroby s pětiletým předplatným zdarma. Všechny traktory mohou být vybaveny přijímačem StarFire 6000 a displejem 4240 nebo 4640 GreenStar4. V závislosti na požadované úrovni přesnosti při použití automatického řízení AutoTrac jsou k dispozici signály SF1 a SF3 nebo nejvyšší přesnost RTK.

Už nyní je možné si je vyzkoušet
Nová řada traktorů se začala vyrábět v mannheimské továrně na přelomu roku 2019 / 20. Nejdříve modely s kompaktním rozvorem, od března kompletní sortiment 10 modelů v edicích Select, Select+ a Premium, tak aby splňovaly rozdílné požadavky zákazníků na úroveň vybavení. První předváděcí traktory tak jsou již nyní na našich prodejních střediscích.
 
Model Jmenovitý výkon bez IPM* Jmenovitý výkon s IPM* Max. výkon bez IPM* Motor počet válců/ objem (l) Rozvor (mm) Max. přípustná hmotnost
6090M 90 (66) 110 (81) 100 (73) 4 / 4.5 2400 10 450 kg
6100M 100 (74) 120 (88) 111 (81) 4 / 4.5 2400 10 450 kg
6110M 110 (81) 130 (96) 122 (90) 4 / 4.5 2400 10 450 kg
6120M 120 (88) 140 (103) 133 (98) 4 / 4.5 2400 10 450 kg
6130M 130 (96) 150 (110) 144 (106) 4 / 4.5 2580 10 450 kg
6140M 140 (103) 160 (180) 155 (114) 4 / 4.5 2580 10 450 kg
6145M 145 (107) - 161 (118) 4 / 4.5 2765 10 450 kg
6155M 155 (114) - 172 (126) 6 / 6.8 2765 11 000 kg
6175M 175 (129) - 194 (143) 6 / 6.8 2800 12 300 kg
6195M 195 (143) - 216 (159) 6 / 6.8 2800 12 300 kg
* k (kW), dle ECE-R120

NovÁ ŘADA 7R
V DOPRAVĚ NEPORAZITELNÉ!

Fiala-2.jpg
"Chvilku jsem váhal, takto velký univerzál? Současnost, ale ukazuje, že zájem zákazníků si zaslouží."

délka čtení: 6 min
 
7R-2.jpg

Třetí generace traktorů John Deere řady 7R se představuje.  Novou vlajkovou lodí je model 7R 330 s maximálním výkonem 363 koní respektive 373 koní s navýšením výkonu IPM.  Na pěti modelech nové řady zaujme vzhled nové kabiny s řadou luxusních prvků, nebo možnost vybavení ovládací multifunkční pákou CommandPRO.

Na skok do historie
První generace revoluční koncepce velkých, ale stále univerzálních traktorů řady 7R byla představena v roce 2011 a je bohužel nutné přiznat, že 5 modelů s výkonem 200 až 280 koní bylo ušito horkou jehlou.  Pošramocené jméno se velmi úspěšně podařilo napravit generaci druhé, vyráběné od roku 2014 do letošního března. Nejprve 6 modelů s výkonem 210 až 310 koní. Model 7210R se přestal vyrábět v roce 2017. Nová třetí generace se opět lehce výkonnostně posunula, nejslabší model má 250 koní jmenovitého výkonu. První dva modely mají motor 6,8l zbývající 3  9,0l, jak praví klasik, objem ničím nenahradíš. Ale u motorů ani převodovek žádné zásadní změny nenajdete, vše funguje. V číslech, 49% dílů je shodných s předcházející generaci,  43% dílů je shodných s řadou 8R a zbývajících 8% dílů je nových unikátních.

Výkony, které využijete
U všech modelů si můžete vybrat plně mechanickou převodovku e23 nebo plynulou převodovku AutoPowr. Obě převodovky jsou univerzální, přesto koncepci mechanického přenosu výkonu oceníte u náročnějších tahových prací a výhody AutoPowr v dopravě, lisování, sečení, při aplikacích kejdy nebo rozmetání hnoje.  V tom je tato řada výjimečná, protože všichni konkurenti v této kategorii nabízí pouze jednu variantu převodovky. Obě převodovky mají stejné obchodní označení jako u řady 8R, ale konstrukčně jsou jiné. To je nutné z důvodu jejich umístění, zde jsou pod kabinou u 8R před kabinou. Dále plynulá převodovka AutoPowr 7R má 3 mechanické rozsahy, u 8R 4 obě jsou konstrukce John Deere nikoliv od dodavatelů. Stále unikátním a velmi smysluplným řešením, které ještě zdůrazňuje univerzalitu této řady je volitelné závaží EZ Ballast. S pohotovostní hmotností 11tun jsou tyto traktory ideální pro dopravu s největšími a nejtěžšími návěsy a cisternami. Největší povolená hmotnost přípojného vozidla brzděného je 38tun. Pokud byste však chtěli využít 363koní na poli, to je maximální výkon bez navýšení modelu 7R 330 11tun je málo a velká závaží do kol například 2x900kg snižují tu zdůrazňovanou univerzalitu a efektivitu v dopravě. Proto je zde závaží 1,7 tuny, neměnící rozložení hmotnosti na přední a zadní nápravu s výhodou snadného připojení a odpojení během minuty, bez nutnosti vystoupit z kabiny. Důležitá informace po nedůvěřivé, světlá výška se sníží pouze o 4cm.

Nyní i s CommandPRO
Pro nejnáročnější zákazníky a ty kteří mají rádi vše v ruce, přibyla nově možnost ovládání traktoru a nářadí pomocí jedinečného joysticku CommandPRO, opce s převodovkou AutoPowr. Tento koncept ovládání byl poprvé představen v roce 2017 u traktorů řady 6R, díky vynikající ergonomii a snadné konfigurovatelnosti s možností uložené vlastního nastavení získal brzy řadu příznivců.
Sedadlo, ze kterého nebudete chtít vstát
Největší změnou je nové provedení kabiny s novým řešením sloupku volantu nebo nejmodernější sedačkou s kompletním elektrickým nastavováním, vyhříváním, aktivní ventilaci, dvou zónovou masáží a koženým Mám zájemperforovaným potahem. Tato sedačka může být ve variante s odpruženou kabinou nebo v provedení s odpružením ActiveSeat II. Tato medailí DLG oceněná druhá generace přináší další zvýšení citovosti a tím snížení vertikálních rázů působících na řidiče.

Další řešení pro komfort
Dlouhé pracovní dny a noc usnadní a zpříjemní praktická integrovaná lednička s dvojnásobným objemem 11litrů a o 60% účinnější LED osvětlení okolí stroje v rozsahu 3600. V LED provedení je rovněž trojice integrovaných majáků. Hudební zážitek ve stylu koncertní haly ve špičkové kvalitě poskytne systém ozvučení kabiny 6.1 se 6ti reproduktory a subwooferem. Rádio s dotykovým 6,5“ displejem, DAB a dalšími funkcemi jako spolupráce se systémem Apple CarPlay je samozřejmostí.   

Myslelo se i na detaily
Mezi další vylepšení kabiny na základě požadavků zákazníků patří schůdky na pravé straně kabiny, širší vstupní schůdky a dveře s klikou umístěnou ve spodní části, nebo vracející se páčka ukazatele změny směru. Dále jsme přemístily systém klimatizace dolů za kabinu, díky tomu se zvětšil prostor nad hlavou řidiče, snížila se hlučnost a výkon klimatizace a topení se takřka zdvojnásobil.  

Integrované a Inteligentní
Součástí systému navádění a řízení AutoTrac je nyní nový integrovaný přijímač StarFire 6000. Dále s využitím telematické brány JDLink můžete doslova zahodit flashdisky a využít bezdrátový přenos dat do Operačního střediska John Deere neomezeně. Prostřednictvím této webové platformy můžete rychle a bezpečně spravovat hranice polí, naváděcí linie, sdílet informace o nastavení strojů, ukládat dokumentaci o prováděných operacích a plánovat nové úkoly a opět sdílet zpět do kabiny traktoru. Zcela novou revoluční funkcí je sytém AutoSetup, který umožňuje stahovat data a nastavení potřebná pro práci traktoru a stroje přímo v okamžiku, kdy se se strojem přiblížíte k poli. Tato funkce výrazně zjednoduší proces nastavení a přípravy traktoru a navíc se tak vyloučí možnost chybného nastavení.

integorvana-navigace-1.jpg
Nově se můžete těšit na integrovaný přijímač StarFire 6000

O pár kroků napřed
Maximální efektivita a bezporuchový provoz traktorů může být zajištěn díky monitorování telematickým systémem JDLink. Dalším stupněm je Expert Alerts, monitorovací a vyhodnocovací systém, díky kterému je možné předvídat poruchy a závady. Tak lze výrazně, nebo zcela snížit pravděpodobnost vzniku drahých a nákladných oprav nebo je provést mimo sezónní špičky.  Oba výše zmíněné systémy vyžadují souhlas zákazníka. Stejně jako program Garance spotřeby paliva, díky kterému nejen že dopředu máte zaručenou maximální spotřebu paliva, ale hlavně získáte nové vědomosti o optimálním nastavení a seřízení traktoru od našich zkušených specialistů na provoz traktorů. 
 
Model  Jmenovitý výkon  Maximální výkon bez IPM Maximální výkon s IPM Motor  Počet válců / objem 
7R 250 250 275 290 PSS 6 / 6,8l
7R 270 270 297 305 PSS 6 / 6,8l
7R 290 290 319 332 PVS 6 / 9,0l
7R 310 310 341 352 PVS 6 / 9,0l
7R 330 330 363 373 PVS 6 / 9,0l
Výkony dle normy (ECE-R120)

NovÁ ŘADA 8R
Na poli neporazitelné!

Fiala-2.jpg
"Mojí první prací po nástupu byla korektura prospektu první generace 8000, takže pro tyto traktory mám trvalou slabost."

délka čtení: 6 min

unbeaten-1.png
 
John Deere je prvním výrobcem zemědělských strojů, který může nabídnout tři rozdílné koncepty pojezdu v této kategorii traktorů. Klasické kolové traktory 8R, řešení se dvěma pásovými jednotkami 8RT a zcela nové modely 8RX se čtveřicí pásů.

Řada se rozšiřuje
Celkem 13 modelů bude snadno rozpoznatelných díky nové kabině s řadou prvků běžných u luxusních automobilů a charakteristickému vnějšímu designu, který byl navržen ve spolupráci s odborníky ze studia BMW Designworks v Kalifornii.

RX je opravdu něco extrar2f000408_LSC-1-1.jpg
Unikátní modely 8RX byly vyvinuty s cílem skutečné ochrany půdy bez omezení tahových schopností traktoru. Není to tedy tak, že předními pneumatikami půdu zválcuji a pak se to snažím zachránit velkou plochou pásů. Toto řešení tedy nabízí opravdu nejnižší statický tlak na půdu, spolu s přepravní šířkou do 3m a neomezenou maximální rychlostí 40km/h. V porovnání s tradičním dvoupásovým řešením jsou traktory 8RX stabilnější hlavně na svazích, na těžkých půdách nebo za vlhka, kdy oceníte vynikající samočisticí schopnosti pásových jednotek. Pásy mohou být ve 3 šířkách, 460, 610 a 760mm ta pouze na zadní nápravě a celková plocha pásů je od 3,0 do 4,57m2. Musíme také zdůraznit, že se nejedná o naroubování pásových jednotek na kolový traktor, ale zcela nová je pro tento traktor jak zadní tak i přední náprava. Rozvor byl zvětšen na 3 235mm to je o 185mm více než u kolového.  Díky tomu je jízda velmi pohodlná a poloměr otáčení ještě menší než u kolové varianty 8R! Dalšími důležitými parametry jsou hmotnosti, pohotovostní 18,7t a maximální dovolená 24tun, díky tomu jste schopni opravdu efektivně přenést až 443 koní maximálního výkonu na půdu. Co tyto traktory opravdu umí, si budete moci vyzkoušet na jaře příštího roku. Sériová výroba těchto modelů začne až v ¾ letošního roku.

Klasika na kolech
Nyní se vrátíme k tradiční kolové variantě, která určitě bude i nadále tvořit základ našich prodejů.  Nejprve, pro mladší ročníky zdůrazním, že tato řada byla první, která přišla s koncepcí motoru nad přední nápravou a vosím pasem a to již v roce 1994!  Aktuální v Evropě nabízená paleta čítá 5 kolových modelů. Kromě již zmíněné kabiny, je nová také kapota motoru. Zatímco další změny najdete pod kapotou.

Změny, které nejsou vidět
Traktory jsou osazeny osvědčenými, spolehlivými a úspornými motory John Deere PowerTech PVS a PSS o objemu 9,0l s navýšením IPM o 40 koní. Novými řešeními je Visco ventilátor chlazení a přemístění pomocných agregátů dopředu. Díky tomu dochází k menšímu tepelnému namáhání, dále tak bylo možné snížit náklady na opotřebení a údržbu. Tradičně si můžete vybrat z několika převodovek, klasické PowerShift 16/5, která je nyní dostupná až po model 8R 340, moderní mechanické e23 s funkcí Efficiency Manager, nebo plynulé AutoPowr.  Brzdy na zadní nápravě byly výrazně posíleny, takže ani u varianty s maximální přepravní rychlostí 50km/h není nutné použít přední nápravu s brzdami. Ta přesto nadále zůstává v nabídce. Poslední variantou je poháněná pevná přední náprava, která je stále vyžadována na některých specifických trzích. Tu v českém ceníku nenaleznete, zde je základem odpružená ILS. Ta je v sortimentu od roku 2002 a u traktorů modelového roku 2019 doznala několika úprav, zmíním třeba jiné umístění dusíkových akumulátorů se snadnějším přístupem pro servis.

7R-kabina-1.jpgSedadlo, ze kterého nebudete chtít vstát
Obsluhy jistě ocení nejen nový vzhled kabiny, ale hlavně nové řešení sloupku volantu nebo nejmodernější sedačku s kompletním elektrickým nastavováním, vyhříváním, aktivní ventilaci, dvou zónovou masáží a koženým perforovaným potahem. Tato sedačka může být spojená s odpruženou kabinou nebo v provedení ActiveSeat II. Tato medailí DLG oceněná druhá generace přináší další zvýšení citovosti a tím snížení vertikálních rázů působících na řidiče.

Další řešení pro komfort
Dlouhé pracovní dny a noc usnadní a zpříjemní praktická integrovaná lednička s dvojnásobným objemem 11litrů a o 60% účinnější LED osvětlení okolí stroje v rozsahu 3600. V LED provedení je rovněž trojice integrovaných majáků. Hudební zážitek ve stylu koncertní haly ve špičkové kvalitě poskytne systém ozvučení kabiny 6.1 se 6ti reproduktory a subwooferem. Rádio s dotykovým 6,5“ displejem, DAB a dalšími funkcemi jako spolupráce se systémem Apple CarPlay je samozřejmostí.

Myslelo se i na detaily
Mezi další vylepšení kabiny na základě požadavků zákazníků patří schůdky na pravé straně kabiny, širší vstupní schůdky a dveře s klikou umístěnou ve spodní části, nebo vracející se páčka ukazatele změny směru. Dále jsme přemístily systém klimatizace dolů za kabinu, díky tomu se zvětšil prostor nad hlavou řidiče, snížila se hlučnost a výkon klimatizace a topení se takřka zdvojnásobil.        

Integrované a Inteligentní
Součástí systému navádění a řízení AutoTrac je nyní nový integrovaný přijímač StarFire 6000. Dále s využitím telematické brány JDLink můžete doslova zahodit flashdisky a využít bezdrátový přenos dat do Operačního střediska John Deere neomezeně. Prostřednictvím této webové platformy můžete rychle a bezpečně spravovat hranice polí, naváděcí linie, sdílet informace o nastavení strojů, ukládat dokumentaci o prováděných operacích a plánovat nové úkoly a opět sdílet zpět do kabiny traktoru. Zcela novou revoluční funkcí je sytém AutoSetup, který umožňuje stahovat data a nastavení potřebná pro práci traktoru a stroje přímo v okamžiku, kdy se se strojem přiblížíte k poli. Tato funkce výrazně zjednoduší proces nastavení a přípravy traktoru a navíc se tak vyloučí možnost chybného nastavení.

O pár kroků napřed
Maximální efektivita a bezporuchový provoz traktorů může být zajištěn díky monitorování telematickým systémem JDLink. Dalším stupněm je Expert Alerts, monitorovací a vyhodnocovací systém, díky kterému je možné předvídat poruchy a závady. Tak lze výrazně, nebo zcela snížit pravděpodobnost vzniku drahých a nákladných oprav nebo je provést mimo sezónní špičky.  Oba výše zmíněné systémy vyžadují souhlas zákazníka. Stejně jako program Garance spotřeby paliva, díky kterému nejen že dopředu máte zaručenou maximální spotřebu paliva, ale hlavně získáte nové vědomosti o optimálním nastavení a seřízení traktoru od našich zkušených specialistů na provoz traktorů.  
 
Model  Jmenovitý výkon  Max. výkon bez IPM Max. výkon s IPM Volitelná převodovka  Provedení: 8R kolové, 8RT 2 pásové, 8RX 4 pásy
8R 280 280 308 326 16/5*; e23; AP 8R
8R 310 310 341 357 16/5*; e23; AP 8R; 8RT; 8RX
8R 340 340 374 388 16/5*; e23; AP 8R; 8RT; 8RX
8R 370 370 407 420  e23; AP 8R; 8RT; 8RX
8R 410 410 443 458 e23 8R; 8RT; 8RX
* platí pro kolové modely 8R
 

další balík
novinek 2020

 

Fiala-2.jpg

" Někdy je to náročné i pro nás, kteří připravujeme technické podklady a ceníky. Musíme být ve střehu, protože je stále něco nového, nebo inovovaného"

délka čtení: 6 min


Pravidelně téměř každý rok dochází i u dalších řad k drobným změnám, úpravám specifikací a inovacím a právě na ty se zaměřím v následujícím textu. Nečekejte tedy záplavu zásadních novinek, ty již máme za sebou.

Vinice.jpg
Změny naleznete hlavně uvnitř kabiny, nové jsou ovládací páky mechanicky ovládaných vnějších okruhů, byl pozměněn tvar řadicích pák a umístění plynového pedálu.

I u těchto traktorů je komfort obsluhy důležitý
Traktory pro pěstitele specifických plodin, 5GF a 5GV. Jako každý velký světový výrobce zemědělských traktorů má i značka John Deere své modely pro sadaře a vinohradníky. Kompletní sortiment zahrnuje 11 modelů ve čtyřech podtypech. Ne vše se v naší síti standardně nabízí, přestože nejsme specialisté a prodeji se systematicky věnují pouze některá střediska, každoročně několik traktorů najde své spokojené majitele. Co je pro tyto traktory důležité, je to výkon, je to obratnost a je to komfort. Právě na komfort se zaměřily inovace v modelovém roce 2020. Změny naleznete hlavně uvnitř kabiny, nové jsou ovládací páky mechanicky ovládaných vnějších okruhů, byl pozměněn tvar řadicích pák a umístění plynového pedálu. Vše s cílem vytvořit víc místa pro postavou velké obsluhy. Zajímavou novinkou je volitelná přední odpružená náprava, již při prvním pohledu je jasné, že na konstrukci se podíleli vývojáři mannheimské továrny, tradiční řešení TLS přizpůsobené rozměrům a potřebám u této kategorie. Dále přibyla volitelná automatika vypínání pohonu přední nápravy v závislosti na úhlu natočení kol, společně s mokrou lamelovou spojkou pohonu přední nápravy.  Sortiment je zajímavým způsobem rozšířen o variantu traktorů 5GF se širokými nápravami. Jak zadní tak přední náprava je o cca 30cm širší, zatímco zbytek stroje se nemění. K čemu je takové řešení dobré? Třeba pokud máte sady ve svazích, získáte traktor s velkou stabilitou, přitom díky úzké kabině můžete projíždět bez problémů mezi větvemi stromů.


Základní řešení AutoTrac pro 5R
Řada 5R a AutoTrac Basic. Od uvedení této řady uběhl už nějaký pátek, představena nám byla na podzim roku 2016 a prodávat se začala o necelý rok později. Stále víc jsem však utvrzován v tom, že kompaktní traktory s prémium výbavou si své zákazníky najdou. Ročně se prodá těchto traktorů bez odpružené přední nápravy a odpružení kabiny méně než je prstů na jedné ruce, zatímco v plné výbavě včetně ovládání z opěrky CommandARM, nebo LED světel bude 4x tolik a to je přibližně polovina celkového prodeje. Tuto informaci beru nejen jako potvrzení, že se vám zákazníkům daří, to je dobře, ale hlavně jako informaci, že si uvědomujete, že ve svém traktoru většinou trávíte více času než doma na gauči a příjemné, komfortní pracovní prostředí je pro vás důležité.

Dalším zajímavým krokem proto, aby i u traktorů této velikosti a kategorie došlo k rozšíření systému automatického navádění AutoTrac je uvedení základního řešení s názvem AutoTrac Basic. Za cenu lehce vyšší, budu-li přesný 8 tis. Kč než jste zaplatili dříve za přípravu pro navádění AutoTrac, získáte řešení, které nevyžaduje další externí monitor, ale využívá se základní displej traktoru umístěný v rohovém sloupku traktoru. Stačí tedy pouze zakoupit přijímač StarFire SF 6000 případně můžete použít z jiného stroje a to je vše. Stejně jednoduché je i pak nastavování funkcí a práce. Tento systém neumožňuje sekční kontrolu, dokumentaci a další pokročilé funkce, ale je určen opravdu pro základní navádění na poli. Ostatně co potřebujete u traktorů této kategorie, aby přesně na plný záběr bez vynechávek a přesahů jezdil při sečení, shrnování, se secími nebo sázecími stroji, případně v plečce. Pokud zákazník těmto možnostem precizního zemědělství přijde za čas na chuť a bude mu to málo, není nic jednoduššího než, že si dokoupí externí displej s obrazovkou 8,4“ nebo 10“ s aktivací Premium nebo Ultimate a pak bude využívat vše, co aktuální technologie nabízí.  

Nová řada čelních nakladačů M
Čelní nakladače řada M. Ne všichni to vědí, ale firma John Deere si své čelní nakladače vyvíjí a vyrábí sama. Ve dvou továrnách ve Francii pro Evropu a v  Mexiku pro druhou polovinu světa. Z tohoto důvodu jsou jejich nakladače vždy ideálně přizpůsobeny konstrukci traktoru, je jedno, zda je vybaven čelním tříbodovým závěsem, neomezují maximální rejd kol a konzole nakladače rovněž nezabraňují přístupu k servisním místům traktoru. Oproti tomu čelní nakladače John Deere jsou určeny pouze pro traktory stejné značky, neexistují montážní rámy pro jiné značky. V aktuálním sortimentu naleznete celkem 8 typů nakladačů. Model H240 pro traktory 5E, 6 modelů řady R je určeno pro traktory 5M, 5R a všechny velikosti traktorů řad 6M a 6R. Posledním typem je 700M ten pasuje na traktory 7R a 8R, vyrábí se na americkém kontinentu a do Evropy se dováží velmi omezeně. Co je nového? V polovině roku doplní sortiment 4 modely řady M. Symbolika písmen je zde stejná jako u traktorů, tedy pokud R znamená prémium tak písmeno M je standard. Tyto nové nakladače jsou ve svém konstrukčním řešení o trochu lehčí, mají přibližně o 20 až 30% menší zvedací sílu, de typu, mají menší sortiment volitelného příslušenství, vždy jsou v provedení s mechanickým paralelogramem a se dvěma hydraulickými funkcemi plus dělič pro třetí funkci. Důležité je, že upínací rámy jsou stejné jako u řady R a stejně tak provedení multispojky.  Na první pohled je poznáte díky konstrukci s vrchem vedeným vyrovnávacím táhlem, na rozdíl od řady R kde je toto táhlo pod ramenem výložníku. Pokud jde o značení 543M až 643M, to je tradiční a určuje nám, že novými modely budeme schopni uspokojit poptávku cenově citlivých zákazníků, nebo těch kteří nakladač potřebují pouze občas u traktoru od 5M do modelu 6155M, 6155R. Pokud jde o ceny, ceníky ještě nemáme, aby bylo řečeno, že cena bude cca o 25% nižší než u stejného modelu v řadě R. Takže budete mít o důvod navíc proč mít čelní nakladač ve stejné barvě jako traktor se shodným servisním a garančním zázemím.

Fiala-2.jpg
"Spočítejte si, kolik Vám ušetří traktory John Deere oproti konkurenci na provozních nákladech a udržení hodnoty stroje"

kalkulator-1.png

Fiala-2.jpg
"Večerní čtení, mimořádně ne o koroanaviru, 
ale o historii traktorů John Deere"

100 let historie traktorů John Deere - 1.díl (1912)
Jistě jste již všichni zaregistrovali, že letošní rok se nese ve znamení jubilejních 100 let od zahájení výroby traktorů John Deere. Řadu našich různých aktivit a akcí zkusíme nyní, během letních žní, rozšířit o sérii článků, které se...
Číst více
100 let historie traktorů John Deere - 2.díl (1918-1959)
V tomto pokračovaní se zaměříme na éru dvouválců, tedy strojů vyráběných ve Waterloo po převzetí firmy společností John Deere v roce 1918 až po konec let padesátých. Evropskou část, tedy historii továrny v Mannheimu, si necháme až do...
Číst více
100 let historie traktorů John Deere - 3.díl (1921 až 1963)
Jak již bylo minule avizováno, v této části se vrátíme do Evropy a připomeneme si 3 zásadní modely evropské produkce. Na našem plakátu je poznáte snadno, jsou to poslední 3 traktory z černobílého období, o kterých jsem se ještě nezmínil....
Číst více
100 let historie traktorů John Deere - 4.díl (1971 - 1989)
Tato část je poslední částí, kdy jsme nuceni čerpat informace pouze z historických publikací. V další části již bude možné pracovat i s naší pamětí a našimi věcnými fakty, rozhodně je na co se těšit. Posunuli jsme se do roku 1971, který ...
Číst více
100 let historie traktorů John Deere - 5.díl (1989 až 1996)
V našem povídání o historii traktorů John Deere se dostáváme do období, na které si již mnozí z vás dobře pamatují. Tato porevoluční část představí hned čtyři důležité modely. Tím prvním, který se do tehdy ještě těsně...
Číst více
100 let historie traktorů John Deere - 6.díl (1999 až 2017)
Naše historické traktorové toulky přesouváme do prvního roku, který začínal dvojkou. Vraťme se ale ještě o maličký kousek zpět a to do roku 1999, tedy do posledního roku minulého tisíciletí, kdy jsme začali tušit, že se chystají nějaké...
Číst více
100 let historie traktorů John Deere - 7.díl ( inovace 2019 )
Pozorní čtenáři naší série se možná diví tomu, proč píšeme sedmé pokračování, když jsme v tom posledním, šestém, skončili novinkou roku 2017 neboli modelem John Deere 6250R a v roce 2018 žádné nové traktory představeny nebyly. Ano máte...
Číst více

BUDOUCNOST

Naši spokojení zákazníci.
Děkujeme Vám!

Traktor 6M v lesní výbavě pracuje na Frýdecko-Místecku
Pan Jozef Žemba z obce Hrčava se zabývá lesnictvím bez mála 20 let. Od roku 2009 navíc provozuje traktor 6120 s lesnickou úpravou. V letošním roce pan Žemba využil výhodné nabídky pro nákup tří a čtyř válcových traktorů John Deere a...
Číst více
7R pracuje na Statku Chyše převážně v dopravě
Statek Chyše s.r.o. patří mezi významné zemědělské společnosti nejen v západních Čechách, ale také v České republice. Společnost hospodaří na území Karlovarského, Plzeňského a Ústeckého kraje. K obdělávání výměry přes 6400 hektarů zde...
Číst více
Druhý traktor John Deere na farmě pana Kováře
V říjnu loňského roku si na našem středisku v Záboří převzal svůj druhý traktor John Deere pan Pavel Kovář, který hospodaří na Mělnicku v okolí Všetat. Pan Kovář již třetím rokem používá traktor 6110R, se kterým má odpracovaných...
Číst více
Optimalizace traktoru 8370R v AGRO Pertoltice
Společnost John Deere nabízí od roku 2018 program Garance spotřeby paliva i na polní práce. V loňském roce se do tohoto programu přihlásilo hned několik majitelů nových traktorů řad 7R a 8R. Jedním z nich se stal náš významný...
Číst více
Tradice traktorů John Deere v Jaroměřicích pokračuje
Ve společnosti Klas Jaroměřice využívali do loňského roku celkem pět traktorů John Deere. Tím prvním byl v roce 1997 model 8100 o výkonu 185 koní. Poté následovaly další – 8300, 7930, 8120 a nejnovějším byl model 8295R, který...
Číst více
„Musíme investovat do nové techniky a snažit se ji co nejlépe využít,“ říká Ing. Radek Haas ze ŠZP Nový Jičín
V období těsně před žněmi proběhlo stěhování našeho střediska v Prostějově do nového zázemí v Němčicích nad Hanou. Prvními předanými stroji na novém středisku ve středu Moravy byly tři traktory, které směřovaly do Školního...
Číst více
Nový traktor řady 8R v PIAS Suchdol
V podniku PIAS Suchdol, a.s., který hospodaří na 3 330 hektarech v okolí Kutné Hory, je v provozu více než deset traktorů John Deere. Z řady 8R jsou v podniku od roku 2013 dva modely 8335R a od září tohoto roku přibyl další polní silák z...
Číst více
6 traktorů do chmelnic
Takto bylo začátkem roku na našem středisku v Lounech připraveno hned šest traktorů John Deere pro nové majitele, přední pěstitele chmele na Lounsku a Rakovnicku. Jedná o klasické traktory řady 5M a 5R upravené pro práci...
Číst více
Nový pásový traktor v Chrášťanech
V letošním roce prošly pásové traktory řady 8RT několika inovacemi, tou nejzásadnější je odpružení kabiny, které již nyní najdete v základní výbavě u všech modelů řady 8RT. Pro pořízení nového pásového traktoru 8370RT se rozhodli i ve...
Číst více
Již čtvrtý traktor z řady 6M v ZOS Kačina
Zleva: Hlavní agronom a místopředseda představenstva Ing. Miroslav Pospíšil, předseda představenstva Ing. Milan Kasal, prodejce STROM PRAHA a.s. Michal Dirbák Tento týden jsme předali již čtvrtý traktor z řady 6M do podniku ZOS Kačina,...
Číst více
Traktor do pole i dopravy na Statku pana Zuzánka
Pan Zuzánek z Bernartic u Trutnova patří mezi dlouholeté uživatele techniky John Deere.
Číst více
Únorová předání traktorů řady 6M a 6R
Na našem středisku Habry jsme během února 2018 předali hned tři nové traktory John Deere z řady 6M a 6R. Jednalo se o modely 6155M, 6195R a 6215R. Dva z traktorů putují do středních Čech, jeden z nich na Vysočinu. Na fotografie z předání...
Číst více

AKČNÍ NABÍDKY

Vyzkoušejte si FarmSight službu ZDARMA. Máme pro Vás 7 zlatých jelenů

zlaty-jelen.png

Kucera.png
V rámci našeho veletrhu se můžete sami přesvědčit o tom, zda pro Vás má FarmSight smysl. Proto Vám po dobu veletrhu dáváme 7 zlatých jelenů, které můžete vyměnit za vybranou FarmSight službu dle ceníku níže. Tak si vyberte co Vám vyhovuje a napište nám. Na jedno IČO lze uplatnit maximálně 7 zlatých jelenů. Akce trvá pouze během eTechagra, do 18.4.2020 do 21:00. Pokud se chcete na cokoli zeptat, tak nám napište přes formulář níže, nebo se zeptejte v ŽIVÉM vysílání od 17:00!
 
Jak chcete uplatnit svých 7 jelenů?








Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 

  JDF-png.png

Akční traktor John Deere 6195M
nyní za 2 835 763

•    Výbava PREMIUM
•    Převodovka: CommandQuad Plus Eco, 20/20,  rychlost 2,5-40 km/h
•    Kabina odpružená s boční opěrkou CommandARM
•    Pracovní osvětlení LED
•    Pneu 650/65R42, 540/65R30

S financováním na 6 let můžete
ušetřit třeba 145 326 Kč

Akční traktory John Deere John Deere 6195M         2 835 763 Kč
Měsíční splátka - financování na 6 let            42 769 Kč
Celkové náklady na pořízení stroje při financování s John Deere Financial vč. započtení dotace PGRLF      2 876 506 Kč
Celkové náklady na pořízení stroje v hotovosti vč. nákladů na pojištění     3 021 832 Kč
Celková úspora při financování s John Deere Financial během 6 let            145 326 Kč
 
Tato nabídka je pouze indikativní, není návrhem na uzavření smlouvy a nelze z ní proto dovozovat povinnost společnosti uskutečnit jakékoli transakce.
Případné uzavření smlouvy nebo uskutečnění transakce je vázáno na získání potřebných interních schválení v rámci společnosti a na podepsání příslušné smluvní dokumentace.
 

15% sleva pro Vás
na značkové reklamní předměty
na StromShop.cz

Fiala-2.jpg
"Zaujalo Vás něco?
Napište mi a já se s Vámi spojím"

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.
Fiala-2.jpg

"Vím, že procházet veletrhem je náročné.
Tak tady máte něco k odpočinku. Návod, jak si doma postavit 9RX"

Pan Roman Hanel z Opavy se zabývá modelařením 5 let. Poslední rok svého modelářského života zasvětil čtyřpásovému traktoru John Deere 9620RX. „Tento model jsem si vybral z důvodu oblíbenosti značky John Deere. Jedná se o původně statický model firmy Bruder v měřítku 1:16,“ říká pan Hanel.Každou chvíli přidává na model další drobnosti, kterými stroj ještě více přibližuje reálnému traktoru. Každé hnací kolo modelu pohání převodovka. Jednotlivé motory jsou napájeny 12V a regulovány vždy po dvou, levá a pravá strana zvlášť. „Je to z důvodu zachování efektu diferenciálu,“ upřesňuje pan Hanel. Zatáčení je řešeno servem s tahem 48 kg/cm.

Pro zvukový modul byl použit německý výrobce Servonaut. Světla ovládá modul téže značky, navíc dalšími přídavnými spínači. Spínána jsou jak parkovací světla, potkávací světla, majáky, blinkry, brzdová, tak i pracovní světla. Právě ta jsou zprostředkována 18 LED diodami umístěnými po obvodu střechy, v předních světlech a na zadních blatnících.
„V případě, že jsou světla zapnutá, je prostor kolem traktoru plně osvětlen,“ popisuje pan Hanel a dodává: „Zvuk motoru je nahraný V6 Cummins, tudíž jako originál. Model je osazen elektrikou a kabely o celkové délce 7 metrů. Doplnil jsem ho i o různé detaily jako vonný stromeček, fanfáry a poziční světla. Spodní část traktoru je nastříkána airbrushem, aby vytvořila efekt zaprášení z pole. Celková hmotnost modelu je 3,5 kila,“ popisuje modelář z Opavy jeho posledního modelářského úspěchu a povídání uzavírá: „S modelem vyrážím na různé modelářské show po celé republice. Doufám, že se někdy uvidíme!“

Soutěžní příspěvky
z Vašich farem.
Nahrávejte a vyhrajte!

Na tomto stroji se mi líbí exteriér i interiér a jeho kvalita zpracování.
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Využíváme ho na orbu setí odvoz a další. Na stroji se nám líbí funkčnost a spolehlivos. Na stroji jsme zatím neměli žadnej větší problém takže příští traktor bude zase určitě jd 8 série.
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Traktory vyuzivane hlavne v doprave a lehcih polnich praci.nejvetsi vyhodou je vario prevodovka
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Na traktoru se mi líbí jeho kompaktnost, obratnost, spotřeba paliva, pohodlí a spolehlivost. Traktor letos pojede svou 3 sezonu a zatím s ním je maximální spokojenost. Je využíván v dopravě, přihnojování, přípravě půdy, setí i hloubkovému kypření. Je jasné, že další traktor bude mít také jelena ve znaku.
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Na traktoru se mi líbí jeho kompaktnost, obratnost, spotřeba paliva, pohodlí a spolehlivost. Traktor letos pojede svou 3 sezonu a zatím s ním je maximální spokojenost. Je využíván v dopravě, přihnojování, přípravě půdy, setí i hloubkovému kypření. Je jasné, že další traktor bude mít také jelena ve znaku.
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Podryvanie a príprava pôdy.Na RX oceňujem výkon a veľkú kabínu.
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Sejba
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Traktory jsou podniku využívané ve velké míře v dopravě a polních pracích. Na traktory John Deere se můžeme spolehnout v kvalitě a rychlosti dodání náhradních dílů.
Hlasovat Sdílet na Facebooku
RX je skvelý kvôli jeho pásovému podvozku ktorý je lepší pre pôdu keďže ju neutužuje ako kolesový traktor. Jeho vysoký výkon si dokáže poradiť v každých podmienkách.
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Traktor John Deere je nejvíce využíván při odvozu z pole, mulčování luk a dalších činností. S traktorem je velká spokojenost už několik let. Spoleh je na jeho sílu a velikost.
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Využívá se hlavně v polních pracích ZD Křovice u Dobrušky. Líbí se mi na něm výkon a design.
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Především je to traktor do dopravy, ale i na pár polních prací. Spolehlivost, jednoduchost a hlavně ten jeho luxusní brumlavý zvouček !!! :D
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Stroj pužívame skoro na všetky prace ale najviac priprava pody podrívanie a sejba najviac sa mi pači jeho flexibilita
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Rko je používáno k setí cca 80 % všech pěstovaných plodin, dále k aplikaci kejdy, hnoje a kuřin, také k dopravě senáže a většiny zrnin, nelze opomenout využití v přípravě půdy a agregaci s hloubkovým kypřičem, podmítačem a podrývákem. Proto se mi na něm líbí jeho univerzálnost!
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Tahová síla, kompaktnost a praktičnost
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Tento traktor se používá na setí kukuřice a také jako odvoz od kombajnu s vyvážečkou Haul Master 1600 a nebo někdy plečkování v Agroservis Višnové
Hlasovat Sdílet na Facebooku
JD je pro naši firmu základním.kamenem, spolehlivost a kvalita ověřená více jak 25 lety spolupráce :-)
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Traktor využívám převážně v orbě, přípravě půdy a podmítce. Líbí se mi velmi prostorná kabina
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Traktor se využívá na setí kukurice a nebo někdy pšenice s John Deere sečkami v podniku Agroservis Višnové a někdy plečkuje
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Traktor používame v podstate celý rok či už na jarné alebo jesenné práce a počas žatvy na dopravu. Na traktore oceňujem najmä jeho všestrannosť a spoľahlivosť. Na fotke je so sejačkou Monosem pri sejbe kukurice.
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Na stroji oceňujem hlavne jeho spoľahlivosť a jazdný komfort. Používa sa na ťažšie práce ako napríklad podrývanie ale ukáže sa aj v sejbe. Počas žatvy ho používame na podmietanie.
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Nejvíce traktor využíváme při zpracování půdy a při sklizni pícnin, zejména v kombinaci s 5m žacím strojem a lisem na válcové balíky. Na traktoru si nejvíce ceníme jeho univerzálnosti a pohodlí v kabině.
Hlasovat Sdílet na Facebooku
Traktor je využíván hlavně v dopravě,házení hnoje,balíkování anebo házení umělých hnojiv a ostatních menších prací. Oceňuji jednoduchost a pohodlí.
Hlasovat Sdílet na Facebooku

1. Nahrajte

Fotku která bude obsahovat stroj John Deere z kategorie dnešního tématu eTechagra a napište, co se Vám na něm nejvíce líbí.


2. Sdílejte

Sdílejte svůj příspěvek a sbírejte hlasy na stránce eTechagra. Každý může rozdat 5 hlasů!


3. Vyhrajte

10 příspěvků, které během dnešní otevírací doby veletrhu eTechagro (9:00-21:00) získá nejvíce hlasů, vyhrají:


1. Originální klíčenku John Deere, kterou jsme
nadesignovali spolu s Brašnářstvím Tlustý:

klicenka.jpg


2. Sadu piv ze Zichoveckého pivovaru
(ležák 12°, American Pale Ale 12°)

Piva.jpg


3. Originální tričko s novým 8R
(Výherce vybere Pavel Fiala z dnešních příspěvků sám)

Detailní podmínky soutěže najdete na konci stránky.

Napište nám a my Vám pošleme vytištěný katalog!

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.
Fiala-2.jpg

"Tak jste úspěšně na konci, bohužel bez osobního setkání. Doufám, že jste si to i tak užili."

Plné znění pravidel soutěže eTechagro:

1. Pořadatel

Pořadatelem soutěže pořádané pod názvem „eTechagro“ (dále jen soutěž) je společnost STROM PRAHA a.s. se sídlem Lohenická 607, 190 17 Praha 9 Vinoř, IČO: 2575 1069 (dále jako „pořadatel“ nebo „STROM PRAHA a.s.“).
 
2. Termín soutěže
Soutěž probíhá každý den v době od 14. 4. 2020 do 18.4. 2020 od 9:00 do 21:00 na území České republiky.
 
3. Účastník soutěže
Soutěže se může zúčastnit každý, kdo splní podmínky soutěže dle bodu 4 a 5 (dále jen „soutěžící“ nebo „účastník“) a má doručovací adresu na území České republiky.

4. Zapojení do soutěže
Účastník se do soutěže může zapojit jedním způsobem: Vložit soutěžní příspěvek na webové stránky
www.StromPraha.cz/eTechagro. Příspěvek se zařadí do příslušného kola soutěže dle svého data nahrání.

5. Podmínky soutěžního příspěvku:
 a)      Soutěžní fotografie musí obsahovat: stroj dle tématu, který vybraný den prezentuje veletrh eTechagro,  jméno, příjmení, email, model stroje a citaci co se vám na stroji nejvíce líbí.
b)      Soutěžní příspěvky, které nebudou splňovat tyto požadavky, budou ze soutěže vyřazeny.
c)      Pořadatel si také vyhrazuje právo odstranit jakýkoliv soutěžní příspěvek, a to bez předchozího udání důvodu nebo upozornění.
d)        Provozovatel si vyhrazuje právo ze soutěže vyřadit příspěvek a soutěžícího, u kterého bude podezření, že hlasoval automat.
 
6. Výhry (ceny)
Cena pro vítěze  je uvedena v textu soutěže výše.

Pořadatel soutěže si vyhrazuje právo nahradit deklarovanou výhru výhrou obdobného typu.

7. Soutěžní kola
Soutěžní kolo probíhá každý den veletrhu eTechagro (14.-18.4. 2020) v době od 9:00 do 21:00

8. Hlasování
Hlasování probíhá na webové stránce soutěže formou přidělování hlasů. Každý uživatel může rozdat 5 hlasů denně.

9. Výherce soutěže
Výherci soutěžních kol se stává 10 soutěžících, kteří splní bod 3, 4 a 5 a získají v daném soutěžním kole největší počet hlasů.
Výherce vzejde z formy hlasování na webové stránce
www.StromPraha.cz/eTechagro
 
10. Vyhlášení výherců
Oznámení výhry výherci bude prostřednictvím soukromé zprávy a na sociální sítí Facebook popř. na webových stránkách StromPraha.cz.
 
11. Předání výhry
Předání ostatních cen proběhne po individuální domluvě - poštou, nebo na našem prodejně-servisním místě.

12. Odpovědnost soutěžících
 a)       Soutěžící odpovídá za to, že zasláním soutěžního příspěvku a jeho následným zveřejněním na sociální síti FACEBOOK nebudou porušena práva třetích osob. Zejména, že nebude zasaženo do autorských práv třetích osob.
 
b)       Soutěžící zároveň svou účastí v soutěži uděluje pořadateli bezplatně celosvětovou licenci k užití veškerých autorských děl, které vytvoří v souvislosti se soutěží, a to v neomezeném rozsahu (tj. zejména všemi způsoby dle ustanovení § 12 odst. 1 a 4 autorského zákona), včetně práva takové autorské dílo kdykoliv v průběhu soutěže nebo po jejím ukončení upravit, pozměnit nebo užít spolu s jiným dílem, a to po celou dobu trvání majetkových práv, s právem udělit právo dalšího užití (podlicenci) autorského díla třetím osobám v celém rozsahu udělené licence.
 
c)      Pořadatel není povinen udělenou licenci využít.
 
d)      Pro vyloučení pochybností platí, že pro účely udělení licence představuje vložení jakéhokoliv autorského díla do soutěže soutěžícím návrh na uzavření licenční smlouvy ve smyslu § 2373 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (v platném znění), přičemž přijetí tohoto autorského díla pořadatelem, bez ohledu na to, jestli byl o tomto přijetí soutěžící vyrozuměn nebo nikoliv, přestavuje souhlas pořadatele s tímto návrhem na uzavření licenční smlouvy ve smyslu § 2373 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb.
 
13. Soutěžící svou účastí v soutěži souhlasí se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu poskytnutých osobních údajů (dále jen „údaje“) a s jejich zařazením do databáze společnosti STROM PRAHA a.s. se sídlem Lohenická 607, 190 17 Praha 9 Vinoř, IČO: 2575 1069, jakožto správce, a s jejich případným zpracováním prostřednictvím zpracovatele, tj. nabízení produktů a služeb, informování o marketingových akcích, jakož i pro zasílání obchodních sdělení prostřednictvím elektronických prostředků dle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a to na neomezenou dobu, popř. do odvolání souhlasu.
 
14. Zapojením do soutěže uživatelem poskytuje pořadateli právo k marketingovému využití soutěžních příspěvků. Soutěžící bere na vědomí, že má práva zaručena zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, zejména ustanoveními § 11, § 12 a §21, tj. zejména že poskytnutí údajů je dobrovolné, že svůj souhlas může bezplatně kdykoliv na adrese správce odvolat, že má právo přístupu k osobním údajům a právo na opravu těchto údajů, blokování nesprávných údajů, jejich likvidaci, atd. V případě pochybností o dodržování práv se může obrátit na správce nebo i přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Zpracovávané osobní údaje: jméno, příjmení, věk a adresa. Osobní údaje se zpracovávají zejména k evidenci soutěžících na dobu od vyhlášení výsledků soutěže až do případného písemného odvolání souhlasu. Osobní údaje jsou od účastníka soutěže získávány na základě elektronického formuláře na FACEBOOKových stránkách prostřednictvím které je subjekt údajů sdělí pořadateli soutěže. Osobní údaje účastníka soutěže budou zpracovány ve výše uvedeném rozsahu v elektronické databázi správce, popř. zpracovatelem, se kterým správce uzavře příslušnou smlouvu. Veškerá data jsou ukládána v digitální formě. Požádá‐li účastník soutěže o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu správce a případně i  pracovatel povinen tuto informaci bez zbytečného odkladu předat. Správce má právo za poskytnutí informace požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace. Každý účastník soutěže, který zjistí nebo se domnívá, že správce provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života účastníka soutěže nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou‐li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může požádat správce nebo zpracovatele o vysvětlení nebo požadovat, aby správce nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav (blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů). Účastník soutěže má dále právo se svými oprávněnými žádostmi obracet na správce, a pokud jim správce nevyhoví, tak na Úřad pro ochranu osobních údajů, na který se však muže účastník soutěže obrátit i přímo. Tento souhlas může účastník kdykoliv písemně odvolat. Odvoláním svého souhlasu účastník ztrácí nárok na výhru v soutěži.
 
15. Pořadatel soutěže je oprávněn jednostranně bez náhrady změnit pravidla soutěže v průběhu jejího trvání, soutěž zkrátit, odložit, přerušit nebo kompletně zrušit.
 
16. Účast v soutěži ani výhry není možné vymáhat právní cestou ani alternativně plnit v penězích.
 
17. Případné námitky s průběhem soutěže lze pořadateli zaslat písemně prostřednictvím emailu marketing@strom.cz do 3 pracovních dnů od ukončení soutěže. Námitky podané později nebudou brány v potaz.
 
V Praze dne 10. 4. 2020