Dotaz k produktu Terénní vozidla Gator XUV590M S4:
/technika-pro-sportoviste/uzitkova-vozidla/terenni-uzitkova-vozidla/terenni-vozidla-gator-xuv590m-s4
XUV590MS4-topimage.jpg
ČTYŘI SEDADLA, ČTYŘI PASAŽÉŘI

Terénní vozidla Gator XUV590M S4

Poptat předvedení
  • Jmenovitý výkon23,9 kW
  • Jmenovitý výkon32 k
Gator XUV590M S4

XUV590M S4 se skvěle hodí pro výjimečný zážitek pro vaše hosty. Nabízí hladkou a rychlou jízdu pro přepravu vás a vašich tří hostů po vašem pozemku. Je dostatečně robustní, aby vyhověl vašim potřebám při údržbě krajiny. Naložte zavazadla dozadu, nebo sklopte zadní lavici a naložte váš žebřík a nářadí. Postarejte se prvotřídním způsobem o vaše hosty. Tento Gator je vaším zeleným a žlutým správcem.
ODPRUŽENÍ
Posilovač řízení, skutečný pohon všech kol a zcela nezávislé odpružení vás při řízení zbaví všech starostí. 
DIGITÁLNÍ PŘÍSTROJOVÁ DESKA
18 funkcí uspořádaných přehledně na jasně osvětleném digitálním displeji.
KORBA A VYŠŠÍ NOSNOST
181 kg vyklápěcí korba je vybavena 20 uvazovacími body. Na zadních výklopných dveřích najdete kliku, kterou lze ovládat jednou rukou, takže je nakládání i vykládání snadné. Chcete-li převážet delší předměty, jako jsou potrubí či žebříky, stačí sklopit zadní lavicové sedadlo.

MIMOŘÁDNÉ VLASTNOSTI

NA SILNICI JAKO DOMA 
Všechna naše XUV jsou plně homologována a připravena k jízdě po veřejných komunikacích. 
POSILOVAČ ŘÍZENÍ 
Posilovač řízení je ve standardní výbavě modelů XUV590M, XUV590M S4, XUV855M, XUV855M S4, XUV835M a XUV865M.
OCELOVÝ RÁM
Nezdeformuje se. Robustní ocelový rám je extrémně odolný a poskytuje veškerou stabilitu, kterou potřebujete.
PLNĚ UZAVŘENÁ PŘEVODOVKA CVT
Požadujete vyšší rychlost a pohodlí v kombinaci s ještě nižší spotřebou? Variátorová převodovka CVT se dvěma rozsahy rychlostí nevyžaduje řazení a zajišťuje dokonalou účinnost jak při nízkých, tak i při vysokých rychlostech.
OPRAVDOVÝ POHON VŠECH KOL 
Pokud vám stačí pohon 2 kol, elektronický přepínač na palubní desce stačí nastavit do polohy „OFF“. Pro nejlepší pohon čtyř kol ve své třídě ho nastavte do polohy „ON“. V případě prokluzu zadních kol systém automaticky uzamkne přední uzávěrku diferenciálu. Protože zadní kola při jízdě z kopce nebo při brzdění motorem neprokluzují, nebudou přední kola v takových případech zapojena. 
PLNĚ NEZÁVISLÉ ODPRUŽENÍ
Odpružení je seřizováno podle zátěže a jízda dopředu i vzad je nebývale komfortní. Příčný stabilizátor na zadní nápravě snižuje naklápění karoserie i v extrémních podmínkách.

Napište nám